Ćwiczenia

Uwaga, zaczynamy! Oto zestaw ćwiczeń dla Ciebie. Spróbuj choć raz je wykonać, a poczujesz,
jak pracuje Twój kręgosłup i mięśnie.
Po prostu poczujesz się lepiej.
Pamiętaj, że nie od razu i nie każdemu udaje się wykonać całą serię powtórzeń. Bywa to zbyt męczące i zbyt obciążające zwłaszcza dla kogoś, kto dopiero zaczyna. Zrób przynajmniej jedno ćwiczenie, ale dokładnie. Potem zrób dwa, a jak dasz radę to trzy. I tak dalej. Oddychaj równomiernie. Metodą małych kroków idziesz do przodu i bezpiecznie. Powodzenia!

ćwiczenie_rybka_nogiĆwiczenie 1
Pozycja wyjściowa: leżenie na brzuchu, głowa oparta na splecionych dłoniach.
Ćwiczenie: unieś obie nogi, utrzymaj 5 sekund i powoli opuść.
Powtórz jeszcze raz. A potem jeszcze 5 razy.

 

 

ćwiczenie_rybka_przódĆwiczenie 2
Pozycja wyjściowa: jak wyżej.
Ćwiczenie: unieś głowę i splecione ręce (staraj się utrzymać łokcie równolegle do podłoża). Wytrzymaj 5 sekund
i powoli opuść.
Spróbuj wykonać 5 powtórzeń.
Później zwiększ ich liczbę do 10.

 

 

ćwiczenie_rybka_przód3ćwiczenie_rybka_przód2Ćwiczenie 3
Pozycja wyjściowa: jak wyżej
Ćwiczenie: unieś głowę
i splecione ręce
z łokciami na zewnątrz. Wykonuj płynne skręty raz w jedną raz w drugą stronę. Powtórz po 4 razy na każdą stronę.

 

ćwiczenie_rybka_obaĆwiczenie 4
Pozycja wyjściowa: leżenie na brzuchu, ręce wyciągnięte do przodu.
Ćwiczenie: jednoczesne uniesienie rąk i nóg do góry. Wiem, nie jest lekko, ale spróbuj. Policz do pięciu i odpocznij.
Dasz radę powtórzyć 5 razy?

Komentarze są wyłączone.